среда, 14 мая 2014 г.

Իմ ուսումնական պլանը



Մենք արդեն բավականին երկար ճամանակ ենք միջին դպրոցում և ես կարող եմ ասել, որ ինձ դուր է գալիս միջին դպրոցում, բայց միևնույն է, ես կարոտում եմ մեր Նոր դպրոցը: Հաջորդ տարի, ես արդեն պետք է տեղափոխվեմ 7-րդ դասարան, ուստի  պետք է կազմեմ իմ անհատական ուսումնական պլանը: Ես դեռ չեմ որոշել, թե որ առարկաներն եմ սովորելու, բայց հիմա ես կնտրեի նկարչությունը և կինո-ոտոգործը: Ես կարծում եմ, որ դպրոցում մի քիչ շատ պետք է թելադրություններ գրենք, որովհետև համակարգչով գրելուց ձեռքերը հետ են վարժվում, և ինչ-որ խոսակցություններով անցկացնենք դասը: Մեր մայրենիի ժամերին մենք այդպես ենք անում, և ասեմ, որ այդպես շատ հետաքրքիր է: Ես մայրենիի մասին չեմ խոսում միայն նրա համար, որ ես սա իմ մայրենիի ուսուցչի հետ եմ կատարել (ընկեր Արևիկի): Գիտեք, ես սկսզբում ցանկանում էի դառնալ բճիշկ, հետո պարի ուսուցչուհի, հետո երգչուհի, հետո անգլերենի ուսուցչուհիհետո նկարչուհիիսկ հիմա շատ եմ ցանկանում լինել դետեկտիվ: Հիմա ես դպրոցից դուրս գնում եմ նաև լողի, բայց նաև շատ եմ սիրում բասկետբոլ: 

Մի փոքրիկ ցուցակ, ուսումնական պլանի վերաբերյալ՝

Պարտադիր հանրակրթական առարկաներ

Ընտրությամբ գործունեություն - կինո-ֆոտոգործ
Լրացուցիչ կրթություն- անգլերեն, բասկետբոլ
Ֆիզկուլտուրա - բասկետբոլ
Տնային առաջադրանք մայրենիից      +
Տնային առաջադրան հանրահաշիվ    +
Տնային առաջադրանք ռուսերենից     +
Տնային առաջադրանք անգլերենից      +
Տնային առաջադրանք կենսաբանություն   -
Տնային առաջադրանք  պատմություն  +
Տնային առաջադրանք երկրաչափություն   -
Տնային առաջադրանք ֆիզիկա    +
Տնային աշխատանք քիմիա   -

Комментариев нет:

Отправить комментарий