вторник, 27 мая 2014 г.

Ես կարողանում եմ

Ուսումնական դասընթաց
Կարողանում եմ
Հղումներ
Ուսումնական բլոգ
Նյութ տեղադրել, ֆոներ փոխել, էջեր բացել, օրացույց դնել, ժամացույց դնել, ձկնիկներ դնել, փնտրելու գիծ դնել, մուկ փոխել
Մայրենի լեզու
Վերլուծություններ գրել,  ֆիլմեր պատրաստել, հարցազրույց վերցնել, առաջադրանքներին պատասխանել, առաջադրանքներ կազմել, շարադրություններ գրել, պատմություններ գրել, համացանցից նյութեր գտնել, խմբագրել նյութերը, մասնակցել քննարկմանը
Հայոց լեզու
գրականություն
գրաբար
անգլերեն
Շարադրություն գրել, թարգմանել, անգլերեն նյութեր պատրաստել տարբեր թեմաների վերաբերյալ, համացանցից անգլերեն նյութեր գտնել, խմբագրել այդ նյութերը, տնայինները կատարել և դնել բլոգում

ռուսերեն
Կարաոկեներ անել, նյութեր պատրաստել, թարգմանել, ձայնագրվել, Movie Maker-ով նյութեր պատրաստել
մաթեմատիկա
Խնդիրներ լուծել, տրամաբանական խնդիրներ լուծել, խնդիրներ հորինել, բարդ վարժություններ լուծել, համակարգչով մաթեմատիկա անել, կոտորակները բաժանել, բազմապատկել, դարձնել խառը թիվ...
հանրահաշիվ
երկրաչափություն
բնագիտություն
Փորձեր կատարել, նյութեր պատրաստել, 
ֆիզիկա
հայրենագիտություն
Պատմել, հայրենագիտական ճամփորդությունների գնալ, դրանց մասին պատմել և դնել կայքում
քիմիա
կենսաբանություն
աշխարհագրություն
Քարտեզում նշել մայրցամաքների գետերը, լճերը, կղզիները, թ. Կղզիները

տեխնոլոգիա
Խոհանոց/ կարողանում եմ ուտելիքները կտրտել, մրգային աղցան պատրաստել, իմպրովիզացիայով ուտելիքներ պատրաստել
պատմություն
հասարակագիտություն
ֆիզկուլտուրա
Բասկետբոլ / կարողանում եմ գնդակով խաղալ, գերոցի խաղալ, քաղաքից քաղալ
արվեստ
երաժշտություն
Կարողանում եմ երգել, նյութեր պատրաստել կոմպոզիտորների մասին, պատմել կոմպոզիտորների մասին
Ընտրությամբ գործունեություն /նշել գործունեությունը/
/մաթեմատիկա /Խնդիրներ լուծել, տրամաբանական խնդիրներ լուծել, խնդիրներ հորինել, բարդ վարժություններ լուծել, համակարգչով մաթեմատիկա անել
Ընդհանուր պարապմունք
Կարողանում եմ երգել, պարել , արտասանել
Լրացուցիչկրթություն /նշելգործունեությունը/
Գնում եմ լողի





Комментариев нет:

Отправить комментарий